onli-films.at.ua
Среда, 18.06.2025, 06:01
» Меню сайта
» Правознавство
1.ПРИНЦИПИ І МЕТОДИ ДІЯЛЬНОСТІ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ

2.НОТАРІАТ В УКРАЇНІ

3.КОНСТИТУЦІЙНЕ ПРАВО УКРАЇНИ

4.КРИМІНАЛІСТИКА

5.ИСТОРИЯ ПОЛИТИЧЕСКИХ И ПРАВОВЫХ УЧЕНИЙ

6."МАЛА" СУДОВА РЕФОРМА В УКРАЇНІ

7.ОБЩАЯ И КРИМИНАЛЬНАЯ СЕКСОЛОГИЯ

8.ЮРИДИЧНА ДЕОНТОЛОГІЯ

9.АНГЛІЙСЬКА МОВА ДЛЯ ЮРИСТІВ ENGLISH FOR LAW STUDENTS

10.СЛОВНИЧОК ЮРИДИЧНИХ ТЕРМІНІВ

11.КРИМІНОЛОГІЯ

12.ЖИТЛОВЕ ПРАВО УКРАЇНИ

13.СУДОВА РЕФОРМА В УКРАЇНІ: СТАН І ПЕРСПЕКТИВИ

14.ТЕОРІЯ ДЕРЖАВИ І ПРАВА

15.ЮРИДИЧНА ДЕОНТОЛОГІЯ

16.МІЖНАРОДНЕ ПРИВАТНЕ ПРАВО

17.ЗАКОН УКРАЇНИ Про місцеве самоврядування в Україні

18.ТРУДОВІ СПОРИ

Стаття 93. Повторний (додатковий) іспит
1.  Повторний (додатковий) іспит — це складання кваліфікаційно -го іспиту особою, яка за рішенням кваліфікаційної комісії суддів не рекомендується до обрання суддею безстроково.
2.  Повторний (додатковий) іспит може бути призначений Вищою кваліфікаційною комісією суддів України за скаргою судді, який не згоден з рішенням кваліфікаційної комісії суддів про відмову в реко­мендації до обрання його суддею безстроково.
3.  Повторний (додатковий) іспит складається суддею перед Ви­щою кваліфікаційною комісією суддів України в місячний строк з дня прийняття рішення про дозвіл на складання повторного іспиту.
4.  Якщо суддя не склав повторний (додатковий) іспит, Вища ква­ліфікаційна комісія суддів України направляє до Вищої ради юстиції рекомендацію про його звільнення з посади судді.

Стаття 94. Рішення кваліфікаційної комісії суддів з питань кваліфікаційної атестації
1. Кваліфікаційна комісія суддів, залежно від рівня професійних знань, стажу, посади, досвіду роботи судді, який атестується, прий­має рішення про:
1)  присвоєння судді відповідного кваліфікаційного класу;
2)  залишення судді у раніше присвоєному кваліфікаційному класі;  
3)  рекомендацію кандидата на посаду судді у відповідному суді або відмову в рекомендації для зайняття посади судді;
4)  відкладення атестації (у разі недостатнього рівня професійних знань судді) на строк не більше шести місяців;  
5) інші рішення відповідно до статті 87 цього Закону.
2.  Вирішуючи питання про рекомендацію кандидата для призна­чення (обрання) на посаду судді, кваліфікаційна комісія суддів по­винна враховувати як рівень його професійних знань, так і особисті та моральні якості кандидата.
3.  Кваліфікаційна комісія суддів може дати висновок про невідпо­відність рівня професійних знань судді займаній посаді і звільнення його з посади, якщо після закінчення строку, наданого судді для на­буття необхідних знань, кваліфікаційна комісія знову визнає їх не­достатніми.
4.  За наявності підстав кваліфікаційна комісія може прийняти рі­шення про присвоєння судді більш високого кваліфікаційного класу, ніж запропоновано у поданні, або ухвалити рекомендацію про інше заохочення судді.
5.  При проведенні кваліфікаційної атестації судді та вирішенні питання про присвоєння йому кваліфікаційного класу враховується стаж його попередньої роботи на посадах судді, державного арбітра, прокурора, помічника прокурора, слідчого, адвоката, а також стаж іншої роботи за фахом на посадах, що підлягають заміщенню особа­ми з вищою юридичною освітою.

Стаття 95. Оскарження рішень кваліфікаційних комісій суддів з питань кваліфікаційної атестації  
1.   Суддя або кандидат на посаду судді, не згодний з рішенням кваліфікаційної комісії суддів щодо його атестації, може оскаржити це рішення до Вищої кваліфікаційної комісії суддів України у п'ят-надцятиденний строк з дня одержання копії рішення.
2.   Скарга подається через кваліфікаційну комісію суддів, яка пос­тановила рішення. Кваліфікаційна комісія суддів, яка постановила рішення, одержавши скаргу, не пізніше як у триденний строк надси­лає її разом з матеріалами справи до Вищої кваліфікаційної комісії суддів України.  
3.   Вища кваліфікаційна комісія суддів України розглядає скаргу на рішення щодо кваліфікаційної атестації протягом місяця з дня по­дання скарги і матеріалів атестації. Розгляд скарги може проводити­ся з викликом на засідання комісії особи, яка подала скаргу.
4.  Вища кваліфікаційна комісія суддів України має право:
1)  залишити скаргу без задоволення;
2)  змінити рішення і присвоїти судді відповідний кваліфікаційний клас;
3)  залишити суддю в раніше присвоєному кваліфікаційному класі;
4)  призначити повторний (додатковий) іспит.  
5.   Рішення Вищої кваліфікаційної комісії суддів України протя­гом десяти днів надсилається особі, яка подала скаргу, та голові су­ду, в якому працює суддя.
6.   Рішення Вищої кваліфікаційної комісії суддів України з питань кваліфікаційної атестації може бути оскаржено до суду лише у разі порушення встановленого законом порядку розгляду питання.  

Глава 14 ПОВНОВАЖЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЙНИХ КОМІСІЙ ЩОДО ДИСЦИПЛІНАРНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ СУДДІВ

Стаття 96. Загальні умови дисциплінарної відповідальності суддів Суддю може бути притягнуто до дисциплінарної відповідальнос­ті в порядку дисциплінарного провадження з підстав, передбачених законом про статус суддів.

Стаття 97. Дисциплінарне провадження щодо судді  
1.   Дисциплінарне провадження — це процедура розгляду визна­ченим законом органом офіційного звернення, в якому містяться ві­домості про порушення суддею вимог щодо його статусу, посадових обов'язків чи присяги судді.
2.   Право ініціювати питання про дисциплінарну відповідальність судді належить: народним депутатам України; Уповноваженому Верховної Ради України з прав людини; Голові Верховного Суду Ук­раїни (голові вищого спеціалізованого суду — щодо судді відповід­ного спеціалізованого суду, за винятком ініціювання звільнення суд­ді); Міністру юстиції України; голові відповідної ради суддів; членам Ради суддів України.
3.   Не допускається зловживання правом, зазначеним у частині другій цієї статті, зокрема ініціювання питання відповідальності суд­ді без достатніх підстав і використання вказаного права як способу тиску на суддю у зв'язку із здійсненням ним правосуддя.
4. Дисциплінарне провадження щодо судді не може бути поруше­но за заявою чи повідомленням, що не містять відомостей про наяв­ність ознак дисциплінарного проступку судді або порушення суддею присяги, а також за анонімними заявами та повідомленнями.

Стаття 98. Органи, що здійснюють дисциплінарне провадження Дисциплінарне провадження здійснюють:
1) кваліфікаційні комісії суддів — щодо суддів місцевих судів;  
2)  Вища кваліфікаційна комісія суддів України — щодо суддів апеляційних судів та Касаційного суду України;
3)  Вища рада юстиції — щодо суддів вищих спеціалізованих судів та суддів Верховного Суду України.  

Стаття 99. Порядок дисциплінарного провадження щодо судді
1.  Дисциплінарне провадження передбачає здійснення перевірки даних про наявність підстав для притягнення судді до дисциплінар­ної відповідальності, відкриття дисциплінарної справи та розгляд дисциплінарної справи і прийняття рішення органом, що здійснює дисциплінарне провадження.
2.  Вища рада юстиції здійснює дисциплінарне провадження щодо суддів Верховного Суду України та суддів вищих спеціалізованих су­дів у порядку, встановленому законом про Вищу раду юстиції.  

Стаття 100. Рішення у дисциплінарній справі судді  
1.  Рішення у дисциплінарній справі судді приймається більшістю голосів членів кваліфікаційної комісії суддів, присутніх на засіданні.
2.  Рішення у дисциплінарній справі повинно містити назву комі­сії, прізвище, ім'я, по батькові і посаду судді, який притягається до дисциплінарної відповідальності, обставини дій, що тягнуть дисцип­лінарну відповідальність, пояснення судді і відомості, що характери­зують його особу, мотиви прийнятого рішення з посиланням на до­кази, вказівку на міри дисциплінарної відповідальності, застосовані до судді, або підстави закриття справи, а також порядок і строк ос­карження рішення.  
3.  При накладенні на суддю дисциплінарного стягнення врахову­ються характер проступку, його наслідки, особа судді, ступінь його вини, обставини, що впливають на обрання міри дисциплінарної відповідальності.  
4.   Якщо комісією прийнято рішення про відсутність підстав для притягнення судді до дисциплінарної відповідальності, комісія зак­риває дисциплінарне провадження та повідомляє про це заінтересо­ваних осіб.
5.   Дисциплінарне стягнення до судді застосовується не пізніше шести місяців після виявлення дисциплінарного проступку, не вра­ховуючи часу тимчасової непрацездатності або перебування судді у відпустці.  
6.   Оскарження суддею рішення кваліфікаційної комісії суддів та рішення Вищої кваліфікаційної комісії суддів України про притяг­нення його до дисциплінарної відповідальності здійснюється відпо­відно до вимог цього Закону.

Стаття 101. Оскарження рішень у дисциплінарній справі судді
1.  Суддя місцевого суду може оскаржити рішення кваліфікаційної комісії суддів про притягнення його до дисциплінарної відповідаль­ності до Вищої ради юстиції не пізніше одного місяця з наступного дня після вручення йому копії рішення. Скарга подається через ква­ліфікаційну комісію, яка постановила рішення.  
2.  Кваліфікаційна комісія суддів не пізніше як у триденний строк після одержання скарги надсилає її разом з матеріалами дисциплі­нарної справи до Вищої ради юстиції.
3.  Суддя, притягнутий до дисциплінарної відповідальності за рі­шенням Вищої кваліфікаційної комісії суддів України, може оскар­жити це рішення до Вищої ради юстиції в порядку, зазначеному в частині першій цієї статті. Вища кваліфікаційна комісія суддів Укра­їни не пізніше як у триденний строк після одержання скарги судді надсилає її разом з матеріалами дисциплінарної справи до Вищої ра­ди юстиції.
4.  Розгляд скарг Вищою радою юстиції здійснюється відповідно до закону про Вищу раду юстиції.

Розділ V СУДДІВСЬКЕ САМОВРЯДУВАННЯ 

Глава 15 ЗАСАДИ СУДДІВСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ

Стаття 102. Суддівське самоврядування в Україні
1.   Для вирішення питань внутрішньої діяльності судів в Україні діє суддівське самоврядування, тобто самостійне колективне вирі­шення зазначених питань професійними суддями.  
2.   До питань внутрішньої діяльності судів належать питання ор­ганізаційного забезпечення судів та діяльності суддів, соціальний за­хист суддів та їх сімей, а також інші питання, що безпосередньо не пов'язані із здійсненням правосуддя. Рішення із зазначених питань органами суддівського самоврядування приймаються відповідно до закону.  
3.   Порядок здійснення суддівського самоврядування визначаєть­ся відповідно до Конституції України (254к/96-ВР) цим Законом, за­коном про статус суддів, іншими законами, а також регламентами і положеннями, що приймаються органами суддівського самовряду­вання згідно з цим Законом.

Стаття 103. Завдання органів суддівського самоврядування 
1. Суддівське самоврядування є однією з найважливіших гарантій забезпечення незалежності судів і суддів. Завданням органів суддів­ського самоврядування є вирішення питань внутрішньої діяльності судів, у тому числі щодо:  
1)  забезпечення організаційної єдності функціонування органів судової влади; зміцнення незалежності судів, захист від втручання в їх діяльність;  
2)  участі у визначенні потреб кадрового, фінансового, матеріаль­но-технічного та іншого забезпечення судів і контроль за додержан­ням установлених нормативів вказаного забезпечення;  
3)  погодження призначення суддів на посади в судах загальної юрисдикції, призначення суддів Конституційного Суду України та суддів до складу Вищої ради юстиції і обрання до кваліфікаційних комісій суддів;
4)  заохочення суддів та працівників апарату судів;
5) здійснення контролю за організацією діяльності судів та інших структур у системі судової влади.  
2. Діяльність органів суддівського самоврядування має сприяти створенню належних організаційних та інших умов для забезпечен­ня нормальної діяльності судів і суддів, утверджувати незалежність суду, забезпечувати захист суддів від втручання в судову діяльність, а також підвищувати рівень роботи з кадрами у системі судів.

Стаття 104. Організаційні форми суддівського самоврядування  
1.  Організаційними формами суддівського самоврядування є збо­ри суддів, конференції суддів, з'їзд суддів України, ради суддів та їх виконавчі органи.
2.  Суддівське самоврядування в Україні здійснюється через:    
1)  збори суддів місцевого суду, апеляційного суду, Апеляційного суду України, Касаційного суду України, вищого спеціалізованого суду, Верховного Суду України;
2)  конференції суддів загальних (крім військових) місцевих та апеляційних судів Автономної Республіки Крим, областей, міст Ки­єва та Севастополя;    
3)  конференцію суддів військових судів;
4)  конференції суддів спеціалізованих судів;
5)  з'їзд суддів України.

Глава 16 ЗБОРИ СУДДІВ ТА КОНФЕРЕНЦІЇ СУДДІВ 

Стаття 105. Збори суддів
1.   Збори суддів — це зібрання суддів відповідного суду, на якому вони обговорюють питання внутрішньої діяльності цього суду та приймають колективне рішення з обговорюваних питань.
2.   Збори суддів місцевого суду скликаються головою відповідно­го суду як за власною ініціативою, так і на вимогу не менш як трети­ни від загальної кількості суддів даного суду. Збори суддів апеляцій­них судів та Касаційного суду України скликаються президією від­повідного суду за власною ініціативою, або за пропозицією голови суду, або на вимогу не менш як однієї третини від загальної кількос­ті суддів даного суду.
3.   Збори суддів місцевого суду скликаються у міру необхідності, але не рідше одного разу на шість місяців. Збори суддів апеляційних судів та Касаційного суду України скликаються не рідше одного ра­зу у три місяці.
4.  Збори суддів місцевого суду є повноважними, якщо на них при­сутні не менш як дві третини від загальної кількості суддів даного су­ду. Збори суддів апеляційних судів та Касаційного суду України є повноважними, якщо на них присутні більше половини від загальної кількості суддів даного суду. На збори суддів можуть запрошувати­ся працівники апарату суду, інші особи. У голосуванні беруть участь лише судді даного суду.  
5.  Збори суддів обговорюють питання, що стосуються внутріш­ньої діяльності суду чи роботи конкретних суддів або працівників апарату суду, та приймають з цих питань рішення, що є обов'язкови­ми для суддів даного суду. Збори суддів заслуховують звіти суддів, які займають адміністративні посади в даному суді, та керівників структурних підрозділів апарату суду. Збори суддів місцевих та апе­ляційних судів обирають делегатів на відповідні конференції суддів, а збори суддів Апеляційного суду України та Касаційного суду Ук­раїни — делегатів на з'їзд суддів України.
6.  Збори суддів можуть звертатися з пропозиціями щодо вирішен­ня питань діяльності суду до органів державної влади та органів міс­цевого самоврядування, які зобов'язані розглянути ці пропозиції і дати відповідь по суті пропозицій.
7.  Збори суддів можуть обговорювати питання щодо практики застосування законодавства, виробляти відповідні пропозиції щодо удосконалення цієї практики та законодавства і вносити свої пропо­зиції на розгляд конференцій суддів та з'їзду суддів України.

Стаття 106. Збори суддів Верховного Суду України та збори суддів вищого спеціалізованого суду, їх повноваження
1.   Збори суддів Верховного Суду України, збори суддів вищого спеціалізованого суду скликаються президією відповідного суду за власною ініціативою, на пропозицію голови суду або на вимогу не менш як однієї третини від загальної кількості суддів даного суду.
2.   Збори суддів Верховного Суду України, збори суддів вищого спеціалізованого суду скликаються у міру необхідності, але не рідше одного разу у три місяці.
3.   Збори суддів Верховного Суду України та збори суддів вищого спеціалізованого суду є повноважними, якщо на них присутні біль­ше половини від загальної кількості суддів даного суду. На збори суддів можуть запрошуватися працівники апарату суду, інші особи. У голосуванні беруть участь лише судді даного суду.  
4.   Збори суддів обговорюють питання, що стосуються внутріш­ньої діяльності суду або роботи конкретних суддів чи працівників апарату суду, та приймають з цих питань рішення, які є обов'язкови­ми для суддів даного суду. Збори суддів заслуховують звіти суддів, які займають адміністративні посади в даному суді, та керівників структурних підрозділів апарату суду.
5.   Збори суддів вищого спеціалізованого суду обговорюють пи­тання, що виникли у судовій практиці, та вносять пропозиції на роз­гляд конференції суддів відповідних спеціалізованих судів, а також обирають делегатів на ці конференції.  
6.   Збори суддів Верховного Суду України обговорюють питання застосування законодавства, що виникли в судовій практиці, та про­позиції суддів Верховного Суду України щодо необхідності роз'яс­нень з окремих питань судової практики, а також обирають делега­тів від Верховного Суду України на з'їзд суддів України.  
7.   Збори суддів Верховного Суду України та суддів вищого спеці­алізованого суду можуть звертатися з пропозиціями щодо вирішен­ня питань діяльності суду до органів державної влади та органів міс­цевого самоврядування, які зобов'язані розглянути ці пропозиції і дати відповідь по суті пропозицій.  

Стаття 107. Виконання рішень зборів суддів
1.   Виконання рішень зборів суддів місцевого суду за дорученням зборів покладається на голову відповідного суду.
2.   Виконання рішень зборів суддів у судах, в яких відповідно до цього Закону діють президії суду, покладається на ці президії.

Стаття 108. Конференції суддів  
1.   Конференція суддів — це зібрання представників суддів (деле­гатів) відповідних судів, на якому вони обговорюють питання діяль­ності цих судів та приймають колективне рішення з обговорюваних питань.
2.   Конференція суддів відповідних судів:  
1) обговорює і вирішує питання, що стосуються фінансування та організаційного забезпечення діяльності відповідних судів;
2) заслуховує звіти виконавчих органів конференції, інформації відповідних управлінь державної судової адміністрації;
3)  визначає кількісний склад ради суддів та обирає її членів;  
4)  обирає членів відповідної кваліфікаційної комісії суддів;  
5)  розробляє пропозиції на розгляд з'їзду суддів України;
6) звертається з пропозиціями щодо вирішення питань діяльності відповідних судів до органів державної влади та органів місцевого самоврядування; 7) обирає делегатів на з'їзд суддів України; 8) обговорює інші питання, віднесені до повноважень органів суддівського самоврядування.  
3.   Конференція суддів приймає рішення, що є обов' язковими для її виконавчих органів і суддів відповідних судів.
4.   Конференція суддів обирає відкритим або таємним голосуван­ням з числа делегатів конференції раду суддів, яка є виконавчим ор­ганом конференції суддів.

Стаття 109. Порядок скликання конференцій суддів
1.  Конференція суддів скликається не рідше ніж один раз на рік за рішенням відповідної ради суддів. Конференція суддів може бути скликана також на вимогу не менш як однієї третини делегатів ос­танньої конференції суддів. У разі невиконання радою суддів вказа­ної вимоги ініціатори скликання конференції (не менш як одна тре­тина делегатів останньої конференції) утворюють організаційне бю­ро по скликанню конференції суддів, яке має повноваження ради суддів щодо скликання конференції.  
2.  Про час початку роботи конференції і питання, що виносяться на її обговорення, судді відповідних судів повідомляються не пізніш як за п'ятнадцять днів до початку конференції.  

Стаття 110. Порядок проведення конференцій суддів  
1.  Конференція суддів вважається повноважною, якщо в її роботі беруть участь не менш як дві третини від загальної кількості делега­тів відповідних судів. На конференції можуть бути присутні також судді, що не є делегатами конференції.
2.  Делегати на конференцію обираються зборами суддів таємним або відкритим голосуванням на альтернативній основі при вільному висуненні кандидатур. Делегатами конференції військових судів є лише військові судді.
3.  Конференцію суддів відкриває голова відповідної ради суддів, а у разі якщо конференцію скликано не за рішенням ради суддів — уповноважений представник організаційного бюро по скликанню конференції суддів.  
4.  Конференція суддів обирає відкритим голосуванням з числа де­легатів конференції президію конференції у кількості, визначеній рі­шенням конференції, а також інші робочі органи конференції. Пре­зидія керує роботою конференції суддів.
5.  Конференція суддів затверджує порядок денний конференції та визначає регламент її роботи.  
6.  У роботі конференції суддів можуть брати участь представни­ки органів державної влади, органів місцевого самоврядування, нав­чальних та наукових закладів, правоохоронних органів, громад­ських організацій.
7.  Рішення конференції суддів приймається більшістю голосів де­легатів конференції відкритим або таємним голосуванням.  
8.  Інші питання порядку проведення конференції суддів регулю­ються регламентом відповідної конференції суддів.  

Стаття 111. Ради суддів
1.  У період між конференціями суддів функції суддівського само­врядування виконує відповідна рада суддів.  
2.  Рада суддів обирає зі свого складу голову ради, заступника го­лови і секретаря ради суддів. Голови апеляційних і вищих спеціалізо­ваних судів та їх заступники, а також голова військової палати Апе­ляційного суду України та голова військової палати Касаційного су­ду України не можуть бути обрані головою відповідної ради суддів.
3.  Рада суддів у період між конференціями суддів організовує ви­конання та контроль рішень конференції, а також вирішує питання про скликання конференції суддів. Повноваження і порядок роботи ради суддів визначаються цим Законом та положенням про неї, що затверджується конференцією суддів.  
4.  Рада суддів:  
1)   здійснює контроль за організацією діяльності відповідних су­дів та діяльністю відповідних структур державної судової адмініс­трації, заслуховує інформацію голів цих судів про їх діяльність;
2)   розглядає питання правового захисту суддів, соціального за­хисту і побутового забезпечення суддів та їх сімей і приймає відпо­відні рішення;
3)  вирішує відповідно до закону питання, пов'язані з призначен­ням суддів на адміністративні посади в судах;  
4)  заслуховує звіти членів відповідної кваліфікаційної комісії суд­дів про їх роботу у складі комісії;
5)  звертається з пропозиціями щодо вирішення питань діяльності відповідних судів до органів державної влади та органів місцевого самоврядування;
6)  не менш як один раз на рік заслуховує інформацію державної судової адміністрації про забезпечення діяльності судів загальної юрисдикції;
7) приймає інші рішення з питань, віднесених до її повноважень.
5. Рішення ради суддів є обов'язковими для суддів, які займають адміністративні посади у відповідних судах. Рішення ради суддів мо­же бути скасовано лише конференцією суддів та зупинено рішенням Ради суддів України.  

Глава 17 ВИЩІ ОРГАНИ СУДДІВСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ

Стаття 112. З'їзд суддів України  
1. Найвищим органом суддівського самоврядування є з'їзд суддів України.  
2.  З'їзд суддів України:
1)  заслуховує звіт Ради суддів України про виконання завдань ор­ганів суддівського самоврядування щодо забезпечення незалежності судів і суддів, стан фінансування та організаційного забезпечення ді­яльності судів;
2)  заслуховує інформацію Вищої кваліфікаційної комісії суддів України та голови Державної судової адміністрації України про їх діяльність, може висловити недовіру голові Державної судової адмі­ністрації України;
3)  призначає та звільняє суддів Конституційного Суду України відповідно до Конституції України (254к/96-ВР) і закону;  
4)  призначає членів Вищої ради юстиції та приймає рішення про припинення їх повноважень відповідно до Конституції України (254к/96-ВР) і закону;
5) обирає членів Вищої кваліфікаційної комісії суддів України;  
6)  звертається з пропозиціями щодо вирішення питань діяльності судів до органів і посадових осіб державної влади;
7)  визначає кількісний склад Ради суддів України та обирає Раду суддів України;
8) розглядає інші питання суддівського самоврядування. 3. З' їзд суддів України приймає рішення, що є обов' язковими для всіх органів суддівського самоврядування та всіх професійних суддів.

Стаття 113. Порядок скликання з'їзду суддів України  
1.  Черговий з'їзд суддів України скликається Радою суддів Укра­їни один раз у три роки. Позачерговий з'їзд суддів України може бу­ти скликаний також на вимогу не менш як однієї третини конферен­цій суддів загальних судів, або на вимогу конференції суддів спеціа­лізованих судів, або на вимогу зборів суддів Верховного Суду України.
2.  Рада суддів України приймає рішення про скликання чергово­го або позачергового з'їзду, схвалює попередній перелік питань, що виносяться на обговорення з'їзду, та визначає дату, місце проведен­ня з'їзду і норму представництва суддів.
3.  Для участі в роботі з'їзду суддів України можуть бути запроше­ні Президент України, народні депутати України, Уповноважений Верховної Ради України з прав людини, члени Вищої ради юстиції, представники Уряду, інших центральних органів державної влади, представники навчальних і наукових закладів та установ, громад­ських організацій, інші особи.
4.  У разі якщо Рада суддів України не скликає з'їзд суддів на ви­могу конференцій чи зборів суддів відповідно до частини першої цієї статті, ініціатори скликання позачергового з'їзду утворюють організаційний комітет по скликанню з' їзду суддів України, що має повноваження Ради суддів України щодо скликання з' їзду. У цьому випадку організаційний комітет невідкладно публікує інформацію про його утворення в офіційних друкованих засобах масової інформації та призначає дату проведення позачергового з' їзду суддів не раніше як через два місяці з дня утворення органі­заційного комітету.  
5. Судді усіх судів повідомляються про дату проведення з' їзду суддів України та питання, що вносяться на його розгляд, не пізніше як за 30 днів до початку роботи з'їзду.

Стаття 114. Обрання делегатів на з'їзд суддів України  
1.  Делегати на з' їзд суддів України обираються конференціями суддів, а делегати від Апеляційного суду України та Касаційного су­ду України — зборами суду, за нормою представництва, визначеною Радою суддів України. Збори суддів Конституційного Суду України обирають на з'їзд трьох делегатів з числа суддів цього суду.
2.  Делегати на з'їзд суддів України обираються шляхом відкрито­го або таємного голосування на альтернативній основі, при вільно­му висуненні кандидатур для обрання.

Стаття 115. Порядок проведення з'їзду суддів України
1.  З'їзд суддів України є повноважним, якщо в ньому бере участь не менш як дві третини від загальної кількості обраних делегатів.  
2.  З'їзд суддів України відкриває голова Ради суддів України, а у разі його відсутності — заступник голови чи секретар Ради суддів України.  
 
4.  З'їзд обговорює і затверджує порядок денний та регламент сво­єї роботи, обирає мандатну комісію, секретаріат та інші робочі орга­ни з'їзду.  
5.  Хід роботи з'їзду суддів України протоколюється.
6.  Рішення з'їзду суддів України приймаються більшістю голосів делегатів, присутніх на з'їзді, відкритим або таємним голосуванням. Питання, зазначені у пунктах 3-5 частини другої статті 112 цього За­кону, вирішуються з'їздом шляхом таємного голосування.  
7.  Інші питання порядку проведення з'їзду суддів України регу­люються регламентом з' їзду суддів України, прийнятим з' їздом.

дальше 5-6
» Поиск
» Статистика

216.73.216.211

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

» Карта

free counters
» Форма входа
Copyright MyCorp © 2025Конструктор сайтовuCoz